Presentatie Jos Geijsel

• 05/10/2017

Jos Geijsel is inspanningsfysioloog en was verbonden aan de VU. Hij deed inspanningstesten voor Ajax en maakte trainingsschema’s voor diverse schaatsploegen, maar begeleidde ook de hockeydames en ga zo maar door. Bert Verduin en Jos Niesten hebben training van Jos gehad. Hij zal aan de hand van een powerpoint presentatie uitleg geven over de beste conditietraining voor schaatsers.

Deze avond is voor onze trainers, voor trainers van andere verenigingen, maar natuurlijk ook voor clubleden. De trainers met licentie ontvangen hiervoor 3 scholingspunten. Voor niet-leden zijn de kosten € 10,00. Voor eigen leden is de avond gratis.

Heb je zin en tijd, kom dan donderdag 5 oktober naar het clubhuis. Aanvang 20.00 uur.

Bekijk de agenda