MTB-tocht voor het goede doel

• 19/11/2017

IJsclub Kees Jongert organiseert samen met het Wielercomité Heemskerk en ProKids IJmond een MTB-tocht op 19 november voor de Stichting Kanz.

In de IJmond zijn er enkele kinderen die aan de zeldzame ziekte het Pit Hopkindssyndroom lijden. Er is voor de school van deze zieke mensen behoefte aan speeltoestellen, maar bijvoorbeeld ook abonnementen (geld dus) voor zwemlessen. Dit willen wij mogelijk maken door voor hen te gaan fietsen op de MTB. De kosten van inschrijving zijn minimaal € 5,00 (meer mag ook). Dit bedrag komt geheel ten goede aan de stichting. De tocht gaat door de natuur en over strand, een duinkaart is niet nodig. De lengte van de tocht is 42 kilometer en de start is bij ons club gebouw. De start is van 9.00 uur tot 10.30 uur en de route is helemaal uitgepijld.

Bekijk de agenda