MTB-toertocht 26 februari 2023

22 februari 2023 -

Op zondag 26 februari organiseren wij onze laatste MTB toertocht van dit seizoen. We rijden de onze bekende route vanuit het clubhuis naar Castricum de Papenberg, dan via het duin naar Wijk aan Zee. Afhankelijk van de windrichting rijden we dan via de Reindersweg naar de Pier en over het strand naar de strand af-/opgang bij Heliomare. Bij Noorderwind gaan we eerst het strand op en rijden terug over de Reindersweg. Vanaf Wijk aan Zee rijden we langs de Zeeweg, het duingebied achter de begraafplaats, de Voorweg, Duinpad en via de Noordermaatweg weer naar het clubhuis. Daar staat dan de soep weer klaar. Inschrijving € 3,00.
Vertrek vanaf het clubhuis om 9.00 uur. Om 8.30 uur is het clubhuis open en staat de koffie klaar.

We hopen weer veel leden te zien.