MTB-tocht 15 januari

10 januari 2023 -

Zondag 15 januari organiseert IJsclub Kees Jongert weer een MTB toertocht,

We rijden deze tocht in clubverband en starten gezamenlijk in groepen vanaf 09.00 uur vanuit ons  clubhuis in park Assumburg.

Zorg wel dat je een duinkaart meeneemt want wij rijden een stuk door het duin.

We rijden de bekende route, via de Noordermaatweg, Korendijk naar Castricum dan door het duin naar Wijk aan Zee. Bij Heliomare gaan we het strand op en rijden naar de pier. Daarna via de Reindersweg, het TATA-duin, naar de Zeeweg. Dan achter de begraafplaats langs naar de Voorweg, via het Duinpad naar de Rijksstraatweg en naar de Noordermaatweg en zo weer naar het clubhuis. De lengte van de tocht is circa 40 km.

Hoewel het een clubgebeuren is , zijn vrienden en kennissen als introducé van harte welkom. Het is de bedoeling dat iedereen die mee wil ook mee kan.

Vanaf 8.30 uur staat de koffie klaar. Na afloop verzamelen we weer in ons clubhuis voor een kop soep en de traditionele nababbel. Kosten 3 euro (weer inclusief de soep dit keer).