Jos Niesten trofee en Henk Agterbergbokaal uitgereikt

30 mei 2022 -

Op 13 mei, tijdens een informatieavond met uitleg over de skeelerbaan,

ontving Jaap Zonneveld de Jos Niesten Trofee voor zijn prestaties over het seizoen 2020/2021. Hij kreeg de trofee op voordracht van zijn trainers. De trofee werd, zoals gebruikelijk, uitgereikt door zijn opa, Jos Niesten sr. Dit gaf een speciaal tintje aan de uitreiking. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt als stimuleringsprijs en als beloning voor de goede inspanningen.

De Henk Agterberg Bokaal was voor Ineke de Blieck. Zij kreeg de bokaal van de voorzitter Nico Pronk. De Henk Agterberg Bokaal kun je niet winnen, maar moet je verdienen. De bokaal is bestemd voor iemand die zich op één of andere manier voor de club heeft onderscheiden.
Ineke is lid van ijsclub Kees Jongert sinds 2005 en sinds een paar jaar lid van het bestuur in de functie van ledensecretaris. Op de oorkonde, die bij deze bokaal hoort, staan de redenen waarom Ineke deze bokaal verdient.

Mieke en Astrid gingen ook met een beker naar huis. Astrid heeft in het verleden drie keer gewonnen bij de dames junioren B (1987-1988-1989). En Mieke won de wisselbeker drie keer bij de junioren A/B. Zij was tevens de laatste die de beker won. De bekers mochten nu definitief naar huis.