MTB tocht 13 maart

1 maart 2022 -

Op zondag 13 maart organiseert IJsclub Kees Jongert in samenwerking met de Stichting Wielercomité Heemskerk een sponsor MTB-tocht voor de vluchtelingen uit Oekraïne.
De mensen uit Oekraïne hebben dringend hulp nodig. Bijna 1 miljoen mensen zijn al op de vlucht. Gezinnen zijn van elkaar gescheiden. Zij leven in angst en onzekerheid.
Wij kunnen helpen met voeding, onderdak en medische zorg.
Jij kunt ook helpen. Samen in actie voor Oekraïne, dus fiets mee.
Start tussen 9.00 en 10.00 uur vanuit ons clubhuis in park Assumburg. Deelname 5,00 euro, maar meer mag natuurlijk ook. Voor een snelle doorstroming bij de inschrijving, raden wij aan om cash geld mee te nemen. Lengte van de tocht is circa 43 km.
Ook de kantine-opbrengst komt ten gunste van het goede doel. Enthousiasmeer zoveel mogelijk kennissen voor deelname aan deze tocht.

De route wordt uitgepijld met groene pijlen.
De globale route. Vanuit het clubhuis rijden we naar de Noordermaatweg, einde linksaf (LA), Rijksstraatweg, bij de duiningang rechtsaf (RA), de Duinweg volgen, Voorweg, stukje Randweg, langs de begraafplaats, naar Zeeweg Wijk aan Zee, stukje TATA duin, Reindersweg naar de pier, over het strand naar Castricum aan Zee. Hier het strand af, Zeeweg volgen, via terrein Duin en Bosch naar de Duin en Boschweg, via het tuindersgebied Castricum naar de Rijksstraatweg, bij de rotonde naar de Korendijk en via de Noordermaatweg weer naar het clubhuis en daar staat de soep weer klaar (dit keer wel tegen een kleine vergoeding, allemaal voor het goede doel).