Boerenlandwandeling

18 oktober 2021 -

Zondag 24 oktober Boerenlandwandeling
Toen we het afgelopen jaar allemaal thuis zaten tijdens de lockdown gebeurde er gelukkig ook iets moois in Nederland: er brak wandelkoorts uit en dit bereikte ook de Heemskerkse IJsclub Kees Jongert!
Daarom organiseren wij op zondag 24 oktober onze eerste echte Boerenland Wandeltocht.
We beginnen en eindigen bij ons clubhuis op Adelaertlaan 5 en de tocht is ongeveer 11 kilometer lang. De tocht gaat over paden en weggetjes waar je normaal gesproken niet kunt komen, dus een unieke, prachtige route door de polder langs onder andere Busch en Dam en over het privéterrein van twee melkveehouderijen.
Hoewel het geheel verharde paden betreft, raden wij wel stevige schoenen aan.
Inschrijving is mogelijk van 10.00 uur tot 12.00 uur en de kosten bedragen € 4.
Omdat Covid-19 nog steeds niet helemaal is verdwenen, is voorinschrijving ook mogelijk op vrijdag 22 en zaterdag 23 oktober van 18.00 uur tot 21.00 uur op het adres:
Mina Krusemanpark 72, Heemskerk.

Na afloop is het mogelijk in het clubhuis een afsluitend drankje te drinken en na te praten.
Wij houden ons aan de regels die door de overheid zijn gesteld voor de Corona check.
Wilt u daar a.u.b. rekening mee houden.

Dit evenement is voor iedereen, dus ook voor niet-leden. Help mee dit evenement te laten slagen en laat familie en vrienden weten dat zij ook kunnen deelnemen aan deze unieke wandeltocht!

Lees al het nieuws

Website door Teuniz.nl