Droogtrainingen beginnen weer!

24 mei 2021 -

De gezamenlijke zomer-droogtrainingen beginnen weer. De jeugd traint al een tijdje op de maandagavond van 18.30 tot 19.45 uur bij het clubhuis.
Nu is het ook de beurt aan de andere groepen.

Vanaf dinsdag 25 mei start de droogtraining in het duin om 09.00 uur. De eerste keer zal Ben Limmen de groep begeleiden, daarna neemt Roy Heine het stokje over. Verzamelplaats is het grote veld bij Gasterij de Kruisberg.

Donderdag 27 mei start de andere droogtraining om 19.00 uur. Deze training wordt gegeven door Simon Wijte en de verzamelplaats is parkeerplaats duiningang tegenover de Patatoloog.

Hieronder nog even de algemene richtlijnen.
• Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen;
• Ga direct naar huis wanneer er tijdens de sportactiviteit klachten ontstaan zoals:
neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (licht) hoesten, benauwdheid,
verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak: dit geldt voor iedereen;
• Personen van 18 jaar en ouder houden onderling 1,5 m afstand;
• Vermijd drukte;
• Was vaak je handen met water en zeep, juist ook voor en na bezoek sportlocatie;
• Schud geen handen;
• Neem de gebruikelijke veiligheids- en hygiëneregels voor iedereen in acht.

Veel plezier weer met de trainingen. Heb je vragen, dan hoor ik die graag.

Groeten Astrid de Graaf
Technische commissie IJsclub Kees Jongert