Kees Jongert Bokaal 2021 afgelast

23 januari 2021 -

In de lange historie van dit mooie schaatsevenement hebben we nog nooit zo’n besluit moeten nemen, maar vanwege alle coronamaatregelen zien wij ons helaas, met pijn in het hart, genoodzaakt om dit mooie toernooi te moeten afgelasten. Het toernooi verdient een ambiance met publiek, een volle kantine bij de prijsuitreiking en het geschreeuw van coaches langs de baan. Dat kunnen we dit jaar niet bieden. De veiligheid van de deelnemers, maar ook van al onze trouwe vrijwilligers staat voorop en daarom is dit enige juiste beslissing.

Het organisatiecomité onder leiding van Matthy van Klaveren en Peter Schmidt heeft zich vanaf het begin van het schaatsseizoen volledig gericht op het door laten gaan van de Kees Jongert Bokaal. Aan hun inzet heeft het zeker niet gelegen en daarvoor is IJsclub Kees Jongert hen dan ook zeer dankbaar.

We hopen dat we dit toernooi volgend jaar weer als vanouds mogen organiseren en dat we dan iedereen weer in goede gezondheid treffen.

Namens de evenementencommissie,

Mieke Heine