HERINNERING! KJ op het ijs 20 oktober 2018

14 oktober 2018 -

Een aantal KJ leden heeft zich al opgegeven, maar we missen er nog een heleboel! Of je nu schaatst op de maandagavond, dinsdagochtend, dinsdagavond, woensdagavond, vrijdagmiddag. Het maakt niet uit, want deze avond is er voor jullie! Onze ijsclub heeft volgende week zaterdag, 20 oktober, een hele avond ijs gehuurd.
Deze avond wordt volledig door de club betaald, dus daarom is de deelname voor jullie gratis.
Het zou erg jammer zijn als we daar maar met een handjevol leden gebruik van gaan maken.
Dus mocht je nog vergeten zijn je op te geven voor deze avond, doe het dan NU!

Aanmelden kan je door een mail te sturen naar Mieke Heine, royenmiekeheine@casema.nl of naar Meike Lubbers meikelubbers@gmail.com

Programma:

• Vanaf 20.00 uur tot 21.00 uur gaat de jeugd het ijs op.
    De kinderen van het jeugdschaatsen op de zaterdagochtend zijn hiervoor ook uitgenodigd. We doen allerlei leuke spelletjes en misschien ook nog wel een ‘echte’ wedstrijd.
  • 21.00 uur-21.15 uur dweilpauze.
  • Vanaf 21.15 uur zijn de volwassenen aan de beurt.
    Ook hier houden we rekening met elk niveau en beginnen we met enkele gezellige onderdelen in teamvorm.
  • Rond 21.50 uur start het onderdeel Luc’s vliegende start. Onze topschaatser Luc Heine geeft tijdens dit onderdeel, waar iedereen aan kan deelnemen, het tempo aan. Luc inhalen mag niet! Tijdens de 7 rondes die gereden worden, voert Luc het tempo geleidelijk op. De deelnemers die geen aansluiting meer hebben met het peloton, moeten de race verlaten.
    Na de 6e ronde stapt Luc uit en strijden de overgebleven rijders om de eer.
  • 22.00-22.15 uur dweilpauze.
  • 22.15 uur: marathonkampioenschap KJ Recreanten man/vrouw (15 ronden).
  • 22.35 uur: marathonkampioenschap KJ Wedstrijdrijders man/vrouw (25 ronden).
  • 23.00 uur: nog even napraten in Maartens Café.

Dus nogmaals, meld je snel aan voor dit gezellige evenement!