Buddys gezocht voor Running Blind

5 november 2017 -

Bericht van

Hallo sportievelingen,
Wij zijn Running Blind Alkmaar; een gezellige hardloopgroep waar mensen met een visuele beperking en buddy’s samen genieten van de heerlijke hardloopsport.
We trainen de ene week op vrijdagochtend, de andere week op zaterdagochtend. Elke loper heeft een vrijdag- én een zaterdagbuddy, zodat de loper iedere week 1x kan lopen en de buddy om de week loopt. Samen trainen we onder leiding van enthousiaste trainers en werken we naar leuke wedstrijden toe (voor de liefhebbers).
Wij zoeken buddy’s uit de omgeving van Heemskerk, om twee lopers met een visuele beperking van de training te halen en te brengen. De training vindt plaats op en rondom de baan van atletiekvereniging Hylas. Zijn er bij KJ misschien lopers die het leuk vinden om dit te doen? Neem dan contact op met alkmaar@runningblind.nl.
Met sportieve groet,
Angeline de Graaff