Winterduatlon, Alkmaar

• 21/01/2018

Op zondag 21 januari organiseert Dutch Triatlon College voor de 19e keer haar Winterduatlon in Alkmaar. Ieder jaar gaan de deelnemers individueel of in teamverband de strijd met elkaar aan. Het is een wedstrijd die van start gaat in het mooie Noord-Hollandse landschap. Over verharde paden tussen het groen en de weilanden leggen de deelnemers een parcours af van 5 of 10 kilometer.

Na het hardlopen komen de deelnemers de half overdekte ijsbaan De Meent Bauerfeind binnen. Deze ijsbaan is recent verbouwd en van alle gemakken voorzien. Via de wisselzone betreden de deelnemers het ijs om daar de strijd voort te zetten. De race op het ijs duurt 25 of 50 rondes, afhankelijk van de afstand van de deelnemers.

De Winterduatlon staat bekend als een leuk recreatief evenement, waarbij de deelnemers individueel of in duo’s de strijd aan kunnen gaan. De wedstrijd start om 14:15 en is rond 16:30 afgelopen. Aansluitend is er natuurlijk een prijsuitreiking en ruime gelegenheid om nog wat te drinken en na te praten. Aanmelden kan via ntbinschrijvingen.nl.

De eerste inschrijvingen zijn binnen, maar we hopen nog veel meer enthousiaste deelnemers te mogen verwelkomen tijdens dit evenement. Wilt u het evenement delen met uw leden, of bijvoorbeeld plaatsen op de evenementenkalender? Voor meer informatie kunt u terecht op  http://winterduathlonalkmaar.nl

Bekijk de agenda