Wedstrijdverslag marathon 8-1-2018

9 januari 2018 -

Na het kerstreces werd gisteravond de marathoncompetitie weer hervat met jammer genoeg weinig deelnemers. Bij de gecombineerde C1-M1 stond totaal 25 man aan de start. Na een levendige wedstrijd werd de zeer actieve Tristan Hagen uiteindelijk 6e. Vader Edward pakte bij de M1 een keurige 3e plek en Anthonie Luijendijk werd negende. Bij de C2 stonden 13 deelnemers aan de start die volop streden om de 10 beschikbare suikerbroden. Jos Niesten controleerde alle uitlooppogingen, maar werd in de eindsprint geklopt door Luke Kooij. Bij de dames slechts zeven deelneemsters. Drie dames pakten een halve ronde voorsprong waarbij Famke Gerritsen de eindsprint won. Van de achtervolgende groep won Astrid Borst het sprintje en werd dus vierde. Op maandag 15 januari zijn de masters 2-3 en 4 weer aan bod.

(Verslag van Mart Kos)

Lees al het nieuws